InicioComunicaciónZW 238. La nova Anella

ZW 238. La nova Anella

http://www.anella.cat/

“L’Anella” és una plataforma de coneixement i col·laboració empresarial que té com a objectiu fomentar la competitivitat empresarial de Catalunya i ser un punt de trobada virtual de debat i reflexió sobre els reptes, tendències i estratègies de futur de les empreses catalanes. Acaba de presentar una nova versió, la Nova Anella, més fàcil, més útil i més social, centrada en dos eixos clau: els continguts i els usuaris, on es pot navegar pel coneixement empresarial, accedir a noves oportunitats de negoci i fer networking professional.

L’Anella difon informació i coneixement clau en forma de casos empresarials, entrevistes, estudis de situació i prospectiva, trobades empresarials i altres esdeveniments de referència, fitxes país i de actractividad de mercats exteriors i oportunitats de negoci en comerç internacional i transferència tecnològica. S’adreça als professionals de les empreses, les associacions, les agències i les institucions ubicades tant a Catalunya com a la resta del món.

En el marc del web 2.0 i de la societat del coneixement, l’Anella agrupa diverses comunitats d’interès professional (sectorials, de mercats exteriors i de projectes transversals). I, amb les seves comunitats d’interès, afavoreix la creació de sinèrgies entre els professionals, generant noves oportunitats de negoci.

Està impulsada per ACC1Ó, l’agència de suport a la competitivitat de l’empresa catalana, especialitzada en el foment de la innovació i la internacionalització empresarial.
Més informació: Document powerpoint de presentació de la nova Anella.
Subscriu-te aquí al seu butlletí.

ZV (Zona Vídeo). Vídeo de presentació que explica en dos minuts la nova Anella.

Publicado en: Zona Web

Otros contenidos

Lunas de miel y turbopolítica

En una sociedad, global, en que la inmediatez se ha convertido en norma, donde los apoyos son efímeros y la confianza social cada vez...

El contexto

Cuando hablamos del contexto, nos referimos al conjunto de circunstancias materiales, abstractas, simbólicas… que rodean o se producen alrededor de un hecho, de un...

Efecto halo

El psicólogo estadounidense Edward Thorndike fue el primero en demostrar el efecto halo con evidencia empírica en 1920. Introdujo el concepto en su artículo:...

9 Comentarios

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.