InicioComunicaciónIdeograma s’incorpora al Màster Universitari en Comunicació Política i Social

Ideograma s’incorpora al Màster Universitari en Comunicació Política i Social

La Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna – Universitat Ramon Llull (@blanquernaFCRI) i la consultora que dirigeixo, Ideograma, hem signat un conveni de col·laboració per a organitzar conjuntament el Màster Universitari en Comunicació Política i Social i col·laborar en l’oferta de pràctiques i promoció del programa formatiu.

Aquest Màster, que s’adreça a tots aquells titulats i professionals que busquen una especialització en l’àmbit de la comunicació política i institucional, compta amb cinc edicions i una xarxa de més d’una cinquantena d’Alumni.

Ideograma és una empresa especialitzada en consultoria i assessorament en comunicació pública, amb una llarga experiència en el desenvolupament d’estratègies globals i prestació de serveis de comunicació. Actualment la companyia està ubicada dins l’espai singular de la Fàbrica Lehmann (Barcelona) i desenvolupa la seva tasca professional a Espanya i a Llatinoamèrica.

El passat 14 d’abril es va dur a terme una Open MasterClass a la Facultat, on vaig tenir el plaer de parlar de «Tecnopolítica: noves eines tecnològiques per a la comunicació, l’organització i l’acció polítiques». Aquesta intervenció, es va fer en el marc del mòdul ‘Mitjans, xarxes i marques personals’, que consta de cinc sessions que hem plantejat conjuntament amb part del meu equip a Ideograma, com a tastet del que serà aquest nou plantejament del Màster en la seva nova edició:
Sessió 1. La irrupció de les xarxes socials en la comunicació política (Xavier Peytibi @xpeytibi).
Sessió 2. Open Masterclass: Tecnopolítica: noves eines tecnològiques per a la comunicació, l’organització i l’acció polítiques (Antoni Gutiérrez-Rubí @antonigr)
Sessió 3. La gestió de les marques personals: els actors polítics a les xarxes socials (els perfils digitals de líders, partits i institucions (Santiago Castelo @SantiagoCastelo)
Sessió 4. Societat Xarxa: les multituds intel·ligents (Ricard Espelt @ricardespelt)
Sessió 5. Opinió pública i opinió compartida: estratègies i missatges de la comunicació política digital (Edgard Rovira @erovira)

Beca Barcelona
Aquesta col·laboració amb Blanquerna-Universitat Ramon Llull és un projecte compartit, en aquest cas, que se suma a una iniciativa pròpia que va arrencar ara ja fa uns quants anys: la Beca Barcelona per a Estudiants Llatinoamericans, que s’atorga a estudiants del Màster en Comunicació Política i Corporativa (MCPC) de la Universitat de Navarra i del Máster en Màrqueting Polític. Estratègies i comunicació política de l’ICPS (Institut de Ciències Polítiques i Socials – Universitat Autònoma de Barcelona).

Otros contenidos

Sobre la consultoría política

En un momento en el que la consultoría política se ha convertido en un tema de conversación frecuente, sobre el que se ha puesto...

La muerte de la curiosidad

El fisgoneo y el cotilleo están ­matando la curiosidad y la conversación. Fisgonear es simplemente ver; la curiosidad, aspirar a mirar, entender, comprender. Y...

La personalidad define los liderazgos políticos

Apenas tres de cada diez estadounidenses aprueban la gestión del Partido Demócrata, según una encuesta de finales de marzo de CNN. Es el número...

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.