InicioComunicación«Són temps de ser ràpid i creatiu»

«Són temps de ser ràpid i creatiu»

Entrevista amb Eduard Batlle per a El Punt- Notícies de Girona (12.02.2010) (versió pdf)

Com s’aplica l’essència de la Fórmula 1 a l’empresa?
«Sobretot, en el model d’organització, perquè a la fórmula 1 no només hi ha un pilot i un vehicle, sinó que hi ha tot tipus d’enginyers i estrategues… i és un gran equip!»

On radica l’espectacular i inesperat èxit de l’escuderia Brawn GP?
«A saber veure les oportunitats que són presents però a les quals, a vegades, no parem prou atenció. En el seu cas, a saber llegir molt bé les escletxes que va donar el reglament.»

Campió del món, Jason Batton, i Rubens Barrichello, tercer. L’enginyer i director Ros Brawn ens podria donar molts arguments.
«Sí, n’és l’artífex. Va ser la persona que va creure i apostar pel fet que els difusors serien l’element més competitiu del campionat. I després va comprar els cotxes, la fàbrica i tot el personal d’Honda. I va guanyar!»

Llegir entrevista completa.

Enllaços d’interès:
Lecciones de Brawn GP. Las 10 claves empresariales para competir con éxito

Articulos Relacionados

Vivimos una fatiga pandémica que se traslada a la política y la democracia

https://open.spotify.com/episode/3wQjPGKdplNWeo4urKGFx5

Taubira

La que fue ministra de Justicia de Francia (2012-2016) en el Gobierno de François Hollande, Christiane Taubira, ha vuelto a la actualidad política. Durante...

Emociones y política

Entrevista para Entre Iguales, iniciativa de Ximena Jara y Francisco Aedo, desde el Instituto Igualdad y con el apoyo de la Fundación FES. Un...

3 Comentarios

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here