InicioComunicación«Són temps de ser ràpid i creatiu»

«Són temps de ser ràpid i creatiu»

Entrevista amb Eduard Batlle per a El Punt- Notícies de Girona (12.02.2010) (versió pdf)

Com s’aplica l’essència de la Fórmula 1 a l’empresa?
«Sobretot, en el model d’organització, perquè a la fórmula 1 no només hi ha un pilot i un vehicle, sinó que hi ha tot tipus d’enginyers i estrategues… i és un gran equip!»

On radica l’espectacular i inesperat èxit de l’escuderia Brawn GP?
«A saber veure les oportunitats que són presents però a les quals, a vegades, no parem prou atenció. En el seu cas, a saber llegir molt bé les escletxes que va donar el reglament.»

Campió del món, Jason Batton, i Rubens Barrichello, tercer. L’enginyer i director Ros Brawn ens podria donar molts arguments.
«Sí, n’és l’artífex. Va ser la persona que va creure i apostar pel fet que els difusors serien l’element més competitiu del campionat. I després va comprar els cotxes, la fàbrica i tot el personal d’Honda. I va guanyar!»

Llegir entrevista completa.

Enllaços d’interès:
Lecciones de Brawn GP. Las 10 claves empresariales para competir con éxito

Otros contenidos

Los Estados versus las tecnológicas

El orden mundial podría estar a punto de cambiar. Desde el siglo XVII, cuando se firmaron los tratados de Westfalia, las relaciones internacionales han...

Rumbo a la Casa Blanca (resumen semanal): ¿Por dónde íbamos?

MARTÍ SÁEZ Resumen semanal de la actualidad asociada a las ELECCIONES USA 2024. Lo nuevo ¿Por dónde va la campaña? Estamos en un momento de «calma tensa»...

Hablemos del voto latino

SANTIAGO CASTELO  Este artículo forma parte de la serie de contenidos del espacio ELECCIONES USA 2024, donde irán escribiendo distintas firmas invitadas. 1. ¿Cuántos son? Hay 36,2...

3 COMENTARIOS

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.