InicioComunicación«Són temps de ser ràpid i creatiu»

«Són temps de ser ràpid i creatiu»

Entrevista amb Eduard Batlle per a El Punt- Notícies de Girona (12.02.2010) (versió pdf)

Com s’aplica l’essència de la Fórmula 1 a l’empresa?
«Sobretot, en el model d’organització, perquè a la fórmula 1 no només hi ha un pilot i un vehicle, sinó que hi ha tot tipus d’enginyers i estrategues… i és un gran equip!»

On radica l’espectacular i inesperat èxit de l’escuderia Brawn GP?
«A saber veure les oportunitats que són presents però a les quals, a vegades, no parem prou atenció. En el seu cas, a saber llegir molt bé les escletxes que va donar el reglament.»

Campió del món, Jason Batton, i Rubens Barrichello, tercer. L’enginyer i director Ros Brawn ens podria donar molts arguments.
«Sí, n’és l’artífex. Va ser la persona que va creure i apostar pel fet que els difusors serien l’element més competitiu del campionat. I després va comprar els cotxes, la fàbrica i tot el personal d’Honda. I va guanyar!»

Llegir entrevista completa.

Enllaços d’interès:
Lecciones de Brawn GP. Las 10 claves empresariales para competir con éxito

Otros contenidos

La prudencia

Reivindicar la prudencia en el ejercicio de las responsabilidades públicas no debería ser solo un deseo bienintencionado o altamente recomendado. Debería ser una exigencia...

Lunas de miel y turbopolítica

En una sociedad, global, en que la inmediatez se ha convertido en norma, donde los apoyos son efímeros y la confianza social cada vez...

El contexto

Cuando hablamos del contexto, nos referimos al conjunto de circunstancias materiales, abstractas, simbólicas… que rodean o se producen alrededor de un hecho, de un...

3 Comentarios

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.