InicioComunicación empresarialLa comunicació en les empreses i organitzacions

La comunicació en les empreses i organitzacions

Aquesta tarda participo en una taula rodona organitzada pel Col·legi de Psicòlegs de Catalunya (COPC), que s’emmarca en la feina que desenvolupa el Grup de Treball ‘ Comunicació i conflicte’, de la Secció de Psicologia de les Organitzacions i del Treball (SPOT). La taula té com a títol: «La comunicació en les empreses i organitzacions. El rol del psicòleg i la psicòloga en aquest àmbit’.

Intervenen també: Joan Delatte (llicenciat en Psicologia. Postgrau en Comunicació Empresarial. Diplomat PPD, per l’IESE. En l’actualitat, és Communication Manager Spain de Solvay). I Enric Gómez (llicenciat en Ciències de la Informació. Màster en Direcció de Comunicació d’Empreses per la UAB. Especialista en comunicació corporativa i de crisi, així com en comunicació de l’àmbit de la salut. En l’actualitat, és director general de Ogilvy Healthworld), amb la moderació de Francesc Quer, coordinador del Grup de treball.

Algunes de les qüestions que es tractaran són: La comunicació digital; El Jo digital; La reputació corporativa de les organitzacions; La comunicació de la crisi en les organitzacions; La creativitat en els missatges; La comunicació interna a les organitzacions; La comunicació externa; Les funcions de la comunicació a les empreses; El professional de la psicologia en les empreses de comunicació, la investigació de mercats… o Les noves tendències.

Enllaços d’interès:
– Entrevista para el COPC, ‘Rol del psicólogo y comunicación’ (documento pdf)
Encuesta “La influencia de las redes sociales en nuestro trabajo como psicólogos/as: su conocimiento, su aplicación, y nuestro rol respecto a dicha aplicación” (SPOT, Secció de Psicologia de les Organitzacions i del Treball)

Articulos Relacionados

La Integración Estratégica de la Agenda 2030 y los ODS (16 de julio)

El próximo 16 de julio tengo el placer de participar en el curso La Integración Estratégica de la Agenda 2030 y los ODS, en...

«Las empresas ya saben que sin posición —y reputación— social cualquier lugar en sus mercados será cuestionado» (Entrevista para Sintetia)

Entrevista con Javier García para Sintetia, que reproduzco a continuación:Cuando ocurre algo relevante en la sociedad americana, le llamo. Antoni Gutiérrez-Rubí es una mente lúcida, que sabe...

ZL 106. TOTEM: Transformando clientes en creyentes

Andy Stalman (@AndyStalman, LinkedIn) está considerado uno de los principales expertos en marcas del mundo, hecho que le ha reconocido globalmente con el apodo...

12 Comentarios

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here