La campanya 2.0 es queda en l’anècdota

Entrevista amb Auri Garcia per al seu article ‘La campanya 2.0 es queda en l’anècdota‘ on es recullen també les reflexions de Genís Roca (Roca Salvatella).

“Les xarxes socials encara no són determinants en els resultats de les eleccions. L’expert en comunicació política Antoni Gutiérrez-Rubí explica a l’ARA d’aquest dilluns que “tenen una importància creixent però encara no són decisives per guanyar”. El consultor especialitzat en xarxes socials Genís Roca hi afegeix: “El fet digital canviarà les regles del joc, però encara és futur”.

La campanya 2.0 de les eleccions del 20-N ha estat marcada, d’una banda, per la cursa per guanyar seguidors, que Genís Roca compara amb “allò de veure qui la té més grossa”.

Rajoy ha guanyat aquesta cursa a nivell estatal i Bosch a nivell català. Qui millor ha aprofitat els 15 dies de campanya per sumar nous seguidors de Twitter, però, ha estat Chacón. I per darrere d’ella i de Bosch, Coscubiela. (…) Llegir més.

Publicat a: Diari ARA (28.11.2011)

Etiquetas: , , ,

Comentarios sobre: La campanya 2.0 es queda en l’anècdota

  1. Pingback: Gil Pla

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *