InicioComunicaciónComPolLa campanya 2.0 es queda en l'anècdota

La campanya 2.0 es queda en l’anècdota

Entrevista amb Auri Garcia per al seu article ‘La campanya 2.0 es queda en l’anècdota‘ on es recullen també les reflexions de Genís Roca (Roca Salvatella).

«Les xarxes socials encara no són determinants en els resultats de les eleccions. L’expert en comunicació política Antoni Gutiérrez-Rubí explica a l’ARA d’aquest dilluns que «tenen una importància creixent però encara no són decisives per guanyar». El consultor especialitzat en xarxes socials Genís Roca hi afegeix: «El fet digital canviarà les regles del joc, però encara és futur».

La campanya 2.0 de les eleccions del 20-N ha estat marcada, d’una banda, per la cursa per guanyar seguidors, que Genís Roca compara amb «allò de veure qui la té més grossa».

Rajoy ha guanyat aquesta cursa a nivell estatal i Bosch a nivell català. Qui millor ha aprofitat els 15 dies de campanya per sumar nous seguidors de Twitter, però, ha estat Chacón. I per darrere d’ella i de Bosch, Coscubiela. (…) Llegir més.

Publicat a: Diari ARA (28.11.2011)

Otros contenidos

Rumbo a la Casa Blanca (resumen semanal): ¿Trump lamenta que el hijo de Biden sea condenado?

MARTÍ SÁEZ Resumen semanal de la actualidad asociada a las ELECCIONES USA 2024. Lo nuevo La reciente condena de Hunter Biden por tres cargos de delitos graves...

«La brevedad es la oportunidad que tiene la política para captar la atención y recuperar el vínculo con la ciudadanía» (Entrevista en La Revista...

Entrevista con Claudia Ortega (@claudia_chvl) para La Revista de ACOP (en la que hablamos sobre mi nuevo libro Breve elogio de la brevedad y...

Rumbo a la Casa Blanca (resumen semanal): ¿Podrá Biden con un Trump culpable?

MARTÍ SÁEZ Resumen semanal de la actualidad asociada a las ELECCIONES USA 2024. Lo nuevo Joe Biden ha mantenido una postura cautelosa respecto a la reciente condena...

1 COMENTARIO

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.