Analitzant l’estratègia de comunicació de Ciutadans (entrevista per a Crític)

Crític (@SentitCritic) analitza les claus del discurs de Ciutadans i quines estratègies comunicatives ha desplegat. «La conclusió principal: Ciutadans ho està fent bé, molt bé… Mentre el vent bufi a favor seu». Analitzen el discurs del partit de Rivera i d’Arrimadas comptant amb les opinions i aportacions de David Espinós (@davidespinos), Patrycia Centeno (@PoliticayModa) i un servidor, en aquesta peça de la periodista Laura Aznar (@LauraAzLlu): Cinc claus per entendre l’estratègia de comunicació de Ciutadans

«La seva irrupció al Parlament, en les eleccions del 2006, té el seu origen en aquesta essència 2.0, però es concreta, segons el criteri dels experts, en el fet que són els primers a identificar dues variables que creuen el tradicional eix dreta-esquerra. ‘Rivera entén que aquesta dicotomia no és l’única que ordena la política i introdueix els ítems antiguitat-modernitat, o vell-nou’ constata el consultor polític Antoni Gutiérrez-Rubí.
A partir d’aquí, Ciutadans aconsegueix erigir-se com ‘la dreta moderna’, ocupant un espai que era buit. Des del punt de vista de Gutiérrez-Rubí, el partit taronja ha creat un prototip de dreta ‘guapa, estètica, innovadora i tecnològica’. ‘El seu gran encert estratègic és veure que aquest codi és atractiu per als electors de classes mitjanes urbanes, joves i ‘millennials”, puntualitza.»

También te recomiendo:

Etiquetas: , ,

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.