InicioComunicaciónComPolTertúlia a Onda Cero sobre Comunicació política

Tertúlia a Onda Cero sobre Comunicació política

Tertúlia en el programa ‘Pont Barcelona-Madrid’, conduït per Víctor Bottini,  dintre de l’espai  ‘Actualitat a dues cares’, emès ahir a les 21:30h. En aquesta ocasió, els convidats per parlar sobre Comunicació política vàrem ser en Marc Puig i jo mateix. Aquestes són algunes de les qüestions que se’ns van plantejar:

(…) Sovint s’associa una estratègia de comunicació política amb dissenyar un logotip impactant, redactar un eslògan de campanya atractiu o amb desenvolupar un espot polític o un jingle atraient. Darrere d’aquestes eines, però, hi ha una feina prèvia de disseny de plans de comunicació que sempre responen a la següent pregunta bàsica: què vull comunicar?

En els darrers anys, a la comunicació convencional s’hi ha sumat la comunicació a través de les xarxes socials i les eines que aporta Internet. Com poden aprofitar els partits polítics aquestes noves eines?

A l’espai ‘Actualitat a dues cares’ d’avui intentarem respondre a aquesta i d’altres preguntes amb Marc Puig, publicitari i consultor de comunicació política i electoral i Antoni Gutiérrez Rubí, assessor de comunicació.

D’entrada, intentem definir comunicació política. Què té d’especial comunicar a nivell polític en comparació amb la comunicació corporativa, per exemple? (…)

Podcast del programa

Otros contenidos

Lunas de miel y turbopolítica

En una sociedad, global, en que la inmediatez se ha convertido en norma, donde los apoyos son efímeros y la confianza social cada vez...

El contexto

Cuando hablamos del contexto, nos referimos al conjunto de circunstancias materiales, abstractas, simbólicas… que rodean o se producen alrededor de un hecho, de un...

Efecto halo

El psicólogo estadounidense Edward Thorndike fue el primero en demostrar el efecto halo con evidencia empírica en 1920. Introdujo el concepto en su artículo:...

2 Comentarios

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.